Prisbordet i Seniorcupen…

P6030662[1] (1)

…består ICKE av Toblerone eller andra styggelser!

Istället kan vi i år erbjuda, tack vare generositeten hos våra Partners, ett litet men ack så fint prisbord till de tre (3) första på varje deltävling.

GripGrab har skänkt en hel låda fina handskar, strumpor etc och Aktivitus bidrar med fina presentkort på deras tjänster.

Utdelningen av priser sker medelst Post i efterhand och efter kontakt med mig (Joachim). Därför behöver jag få kontakt med de tre första i varje lopp. Hojta till med en kommentar nedan eller kontakta mig på mail:

joachim.lyth@gmail.com

Just nu skulle jag därför gärna få kontakt med följande snabbingar:

Jönköpings Varvlopp

  1. Gunnar Bäckgren, Norbergs CK
  2. Magnus Falk, CK Wänershof
  3. Robert Bengtsson, CK Olympic

 

Östgötaloppet

  1. Emil Sjöstad, CK Wänershof
  2. Johan Eriksson, CK Uni
  3. Henrik Hegender, Team Adels CK

Alla kanske inte här läser på Seniorcupens sida, så om du känner någon av ovanstående tipsa då om att jag söker dem!

Vad tycker Du?

