Du har ett pris att hämta…

Seniorcupen går in i slutspurten, med helgens kommande prövning mot ett elitförstärkt startfält på Velofondo Vårgårda, och sedan finalhelgen i Västmanland – Sista Chansen och Anundsloppet 6-7 september…

Men innan dess vore det fint att städa upp lite formalia från tidigare tävlingar!

Det finns en del pristagare som jag inte har lyckats få tag på, för att kunna skicka ut de fina priserna vi har fått från Aktivitus och GripGrab. Kolla in prislistan här!

Aktivitus har skänkt ett presentkort per deltävling, så ett sånt ”måste” jag få ut per tävling. Det är de 3 första som får välja pris i ordningsföljd, och för U6 Cycle Tour är det t ex på hela 1000 kr!

GripGrab har skänkt en mängd strumpor och handskar, och jag hoppas att de storlekar som finns kvar passar er snabbingar som kan göra anspråk på pris.

Just nu skulle jag behöva få kontakt (mail) med följande personer från dessa lopp och placeringar:

  • Matti Manninen, Team BlizMerida – Kinnekulle Cyclassics 1
  • Yannick Jensson, Team BlizMerida – Kinnekulle Cyclassics 2
  • Mattias Svensson, CK Bure – Kinnekulleloppet 3
  • Anders Dellien, CK Ringen – Västboloppet 2
  • Gabriel Nyström, CK Sundet – Västboloppet 3
  • Robert Gustavsson, Jönköpings CK – U6 Cycle Tour 1
  • Johan Andersson, Skara CK – U6 Cycle Tour 2

Om DU är en av dessa lyckliga – kontakta mig på info@seniorcupen.se eller joachim.lyth@gmail.com

Om du känner någon av ovanstående, be dem kontakta mig!

Ni får en vecka på er, sedan förfaller priserna till kommande tävlingar och pristagare!:-/

Vad tycker Du?

