Seniorcupen anno 2015

IMG_7889

Bryter vinden på Östgötaloppet – härligt!

Jo, det blir en Seniorcup även under 2015!
Dock kommer jag att avsluta min 5 år långa förning till förmån för nya krafter i täten. Det är såklart med visst vemod som jag lämnar styret i Seniorcupen – ett koncept från en egen idé, som förfinades tillsammans med Jesper Sundewall klubbkompisen i CK Crescendo Velo, vidare till en färdig produkt och nationell Cup! Men nu är det dags, och jag har en skön känsla av att Seniorcupen kommer bli riktigt bra även i framtiden

Nu kommer Seniorcupen leva vidare under omsorgsfull förvaltning av Johan Linhart och Kristian Wejshag. Jag önskar dem all lycka framöver, och ser fram emot att nöja mig med att bara vara deltagare i Seniorcupen…

Ny information och detaljerat upplägg är på gång och kommer snart att publiceras.

Tack alla för all feedback och support under åren! Det har varit jäkligt kul.

Vi ses i Seniorklungan!

Med vänliga hälsningar,
Joachim Lyth, CK Crescendo Velo

Comments
One Response to “Seniorcupen anno 2015”
  1. Peter Eggertsen skriver:

    Tack för både förning och uppdrag, bra jobbat! Väldigt skönt att också cupen lever vidare

Vad tycker Du?

